Preparate pentru oase și articulații, Vitamina D și magneziul protejează oasele împotriva osteoporozei

Sănătatea oaselor, mușchilor si articulațiilor - WÖRWAG Pharma

Navigare în articole

Calciul sustine oasele si structura dintilor, in timp ce vitamina D imbunatateste absorbtia calciului si cresterea oaselor. Daca veti dezvolta osteoporoza, o boala caracterizata prin oase fragile, obtinerea calciului si a vitaminei D poate incetini boala si ajuta la prevenirea fracturilor.

artroza simptomelor și tratamentului articulației umărului stâng

Aceste substante nutritive sunt importante la varste fragede, dar ne ajuta si pe masura ce imbatranim. Adultii de pana la 50 de ani ar trebui sa obtina 1.

durere în obiectivul articulației piciorului

Adultii de peste 50 de ani ar trebui sa obtina de miligrame de calciu si de unitati de vitamina D. Iaurt Cei mai multi oameni isi iau necesarul de vitamina D prin expunerea la lumina soarelui, dar exista anumite alimente, precum iaurtul, care sunt foarte bogate in aceasta vitamina. O cana de iaurt poate fi o modalitate buna de a obtine cantitatea de calciu necesara zilnic. Lapte Exista un motiv pentru care laptele este imaginea de poster a calciului.

Deficitul de magneziu și deficitul de vitamina D pot agrava osteoporoza

Alegeti o marca imbunatatita cu vitamina D pentru a dubla beneficiile. Branza Doar pentru preparate pentru oase și articulații branza are un continut ridicat de calciu nu inseamna ca trebuie sa o consumati in exces. Cele mai multe tipuri de branza contin o cantitate mica de vitamina D, dar nu suficienta incat sa va satisfaca necesitatea zilnica. Sardine Sardinele contin o cantitate surprinzatoare de vitamina D si calciu. Acestea pot fi savurate in paste sau salate.

dureri articulare colchicină

Nu optati pentru albusuri. Desi acestea au calorii preparate pentru oase și articulații, vitamina D se gaseste in galbenus.

Gelatina - Cel mai eficient leac împotriva durerilor de articulații(Leacuri\u0026Sfaturi Despre Sănătate)

Somon Somonul este cunoscut pentru cantitatea ridicata de acizi grasi omega 3. Spanac In cazul in care nu puteti manca produse lactate, spanacul este un mod excelent de a obtine calciu.

artroza simptomelor articulației genunchiului provoacă tratamentul

Ton Tonul, un alt peste gras, este o sursa buna de vitamina D. Varza verde La fel ca spanacul, varza este plina de calciu. Suc de portocale Un pahar de suc din portocale proaspat stoarse nu contine calciu sau vitamina D, dar studiile au aratat ca acidul ascorbic din sucul de portocale poate ajuta la absorbtia calciului.

Mai multe despre acest subiect