De ce se genunchează genunchii când ghemuiesc, De ce se genunchează genunchii când ghemuiesc,

Ghemuit în genunchi - Cot

de ce se genunchează genunchii când ghemuiesc ameliorați inflamația articulară pe braț

Puteți crește flexibilitatea șoldurilor, învățând câteva întinderi simple și ușoare și exersându-le cel puțin o dată în fiecare zi. Dacă sunteți mai puțin flexibili sau sunteți noi la întindere, încercați variații la exerciții pentru a le face mai ușoare. Lunge în genunchi Se încălzește cu cardio ușor timp de minute. Jacks-urile săritoare, lunge-urile, loviturile cu călcâiul și marșul sunt activități excelente pentru a vă încălzi. Încălzirea va ajuta la prevenirea rănilor în timp ce vă întindeți.

Genunchează pe podea cu piciorul drept îndoit în fața ta. Ar trebui să ai genunchiul stâng pe podea și genunchiul drept îndreptat în fața ta, cu ambele picioare îndoite în unghi drept.

Pune mâinile pe șolduri și ține-ți spatele drept. Aceasta vă va întinde șoldul și coapsa stângă trăgând genunchiul înapoi. Mergeți încet și aveți grijă să nu vă întindeți dincolo de ceea ce este confortabil. Țineți întinderea timp de cel puțin 30 de secunde, păstrând șoldurile cât mai pătrate. Întindeți-vă brațele peste cap, lățimea umerilor între ele, cu palmele îndreptate între ele.

De ce se genunchează genunchii când ghemuiesc,

Ține-ți fața îndreptată în față și arcuie ușor partea superioară a spatelui. Schimbați picioarele și repetați întinderea. Mutați-vă înapoi în poziția inițială, apoi aduceți genunchiul drept în jos și îndoiți piciorul stâng în fața voastră. Repetați întinderea și mențineți apăsat timp de cel puțin 30 de secunde. Dacă doriți să vă întindeți șoldurile mai departe, puteți repeta alungirea și de data aceasta ridicați genunchiul din spate de pe sol pentru a îndrepta piciorul.

Acest lucru vă va oferi o întindere mai intensă și, de asemenea, construiți forța în șoldurile voastre.

Ghemuit în genunchi

Piriformis Stretch Întindeți-vă pe spate cu genunchii aplecați. Picioarele tale ar trebui să fie plate pe pământ. Puteți utiliza o saltea de yoga sau o saltea captusită pentru a vă oferi sprijin sub dvs. Mențineți genunchiul îndoit în timp ce îl ridicați. Păstrați spatele plat pe sol pe toată durata întinderii. Scopul este de a muta piciorul spre șoldul opus.

Cum să obții flexibilitate în șolduri

De ce se genunchează genunchii când ghemuiesc cât poți, fără a provoca durere. Țineți-l acolo până la 30 de secunde înainte de eliberare. De data aceasta, aduceți genunchiul stâng în sus. Trageți-l spre șoldul drept cu mâna dreaptă.

Furiș în articulații ce să faci. Măsuri medicale și de reabilitare. Cauzele bolii

Țineți-l până la 30 de secunde. Folosind o saltea de yoga, dacă doriți, așezați-vă pe podea cu piciorul drept și cu piciorul stâng îndoit.

De ce doare genunchiul Afectarea rotulei Condromalacie

Picioarele ar trebui să aibă o lățime de șold, cu piciorul stâng plat pe podea. Când încercați prima dată această mișcare, așezați-vă pe un perete.

de ce se genunchează genunchii când ghemuiesc când stai, articulația umărului doare

Plasați o pernă între perete și partea inferioară a spatelui. Dacă sunteți mai puțin flexibil, puteți face acest lucru cu piciorul stâng drept sau ușor îndoit. Puneți piciorul drept pe partea de sus a coapsei stângi. Folosiți mâna stângă pentru a trage piciorul drept spre dvs. Apoi trageți ușor piciorul drept în jos spre șoldul stâng, cât puteți fără disconfort. Menținându-vă spatele drept, folosiți palma dreaptă pentru a îndepărta genunchiul drept de tine, în măsura în care va merge confortabil.

Nu în ultimul loc este gimnastica terapeutică. Fără sarcini competente dozate pe articulația patologică, este imposibil să scăpați de criză. Numai regulat acceptabil exercițiu fizic vă permit să mențineți mușchii și ligamentele într-o formă bună, și articulația însăși în stare de funcționare datorită producției suficiente lichid sinovial. Tratamentul auxiliar nu se limitează la aceasta. Există multe modalități eficiente de a trata o criză în genunchi cu remedii populare.

Ar trebui să simțiți șoldul rotativ ușor. Încercați să vă relaxați piciorul drept, astfel încât să nu se împingă înapoi împotriva mâinii.

Mișcați-vă genunchiul drept înainte și înapoi pentru a vă roti șoldul. Îndepărtați-vă ușor genunchiul și apoi îndepărtați-vă de dvs. Acest lucru vă va slăbi flexorii șoldului. Faceți acest lucru aproximativ 30 de secunde. Repetați întinderea cu celălalt picior.

Artroza și artrita tratamentului articulației gleznei

Folosiți mâna pentru a ridica ușor piciorul drept de pe coapsa stângă, apoi îndreptați ambele picioare în fața voastră. Apoi, aplecați piciorul drept și faceți aceeași întindere cu piciorul stâng deasupra coapsei drepte. Întindere fluture Așezați-vă pe podea cu picioarele la un loc și cu genunchii căzători.

de ce se genunchează genunchii când ghemuiesc medicament pentru articulațiile don cum să ia

Aduceți tălpile picioarelor împreună, astfel încât picioarele să formeze un diamant în fața voastră. Apoi trageți cu blândețe picioarele spre voi cât mai aproape de dvs. Setați o pernă între spatele inferior și perete pentru sprijin.

Utilizați coatele pentru a împinge ușor în jos pe ambele genunchi. Pentru a extinde întinderea, puteți pune o presiune blândă pe ambele genunchi pentru a forța șoldurile să se deschidă mai departe. Aveți grijă să nu treceți peste ceea ce vă este confortabil. Ar trebui să simțiți o ușoară întindere asupra mușchilor exteriori de ce se genunchează genunchii când ghemuiesc gambei.

Cum se tratează durerile de genunchi în repaus

Păstrând spatele cât mai drept, împingeți cu ușurință partea superioară a corpului în față, cât puteți, fără a ridica oasele șezute de pe sol. Ține-ți picioarele cu ambele mâini pentru a le împiedica să alunece mai departe de tine. Țineți această întindere timp de cel puțin 30 de secunde, apoi reveniți.

Dacă doriți, folosiți o saltea de yoga, așezați-vă pe pământ și încrucișați piciorul drept peste piciorul stâng. Ține-ți spatele drept și încearcă să menții ambele oase așezate la nivelul solului.

de ce se genunchează genunchii când ghemuiesc prognostic în tratamentul artrozei

Dacă sunteți nou la această întindere, poate doriți să așezați o pernă sub piciorul frontal între genunchi și șold. Păstrându-ți picioarele și șoldurile unde sunt, așezați-vă mâinile pe podea și plimbați-le încet pentru a trage torsul înainte. Mergeți încet și întindeți-vă doar cât vă simțiți confortabil. Țineți întinderea timp de aproximativ 30 de secunde, apoi reveniți. Înclinându-vă la stânga, dacă este necesar, întindeți piciorul drept și mișcați-l astfel încât să se întindă în spatele vostru.

de ce se genunchează genunchii când ghemuiesc Dureri la genunchi droguri de blocaj

Păstrați-l cât mai drept, dar nu vă faceți griji dacă trebuie să-l îndoiți ușor pentru a fi confortabil.

Mai multe despre acest subiect