Culturism și dureri articulare. Dureri Articulare Steroizi Culturism, Pentru culturisti pentru dureri articulare

culturism și dureri articulare

Urmează următoarele sfaturi pentru a evita probleme și durerile articulare. Antrenamentul repetitiv cu greutăți mari nu a fost conceput pentru sănătatea articulațiilor. Mai devreme sau mai târziu, îți vei da seama că ai dureri în umeri, genunchi, coate sau șolduri. Mulți dintre noi doar le ignorăm și trecem mai departe, antrenându-ne la fel de intens, asta până când durerea devine insuportabilă.

Pentru culturisti pentru dureri articulare

În loc să înduri durerea sau să te bazezi pe calmante pentru a putea progresa, ar trebui să încerci să rezolvi problema. Poți începe prin a pune în aplicare următoarele 5 sfaturi utile ce îți vor reduce sau chiar elimina durerea din timpul antrenamentului. Chiar dacă nu ai dureri acum, aceste sfaturi sunt bune de luat în considerare.

Dacă le aplici de la o vârstă fragedă, nu vei avea probleme pe viitor, sau dacă vei avea ele vor fi mult mai mici. Dacă doare, nu îl fă.

culturism și dureri articulare

Caută exerciții similare, alternative Un doctor fizioterapeut ți-ar spune că, dacă un exercițiu doare, nu îl fă. Dar asta nu înseamnă că trebuie să abandonezi acea mișcare cu totul.

De exemplu, persoanele cu probleme la umeri, nu se descurcă prea bine la împinsul din culcat cu haltera.

  • Dureri articulare antiinflamatoare
  • Picior dureros în articulația șoldului atunci când mergeți

Umerii sunt blocați într-o singură poziție, nepermițându-ți să eviți durerea. Un exercițiu compus precum împinsul din culcat poate agrava durerea pe care o simți deja în umăr.

culturism și dureri articulare

În schimb, încearcă un exercițiu de izolare precum fluturările cu gantere sau la scripete. Ele pot lucra bine pieptul, în timp ce îți permit să schimbi unghiul sub care lucrezi pentru a evita durerea. Cum scapi de Durerile Articulare din timpul Antrenamentului Dar sunt și alte opțiuni. Culturism și dureri articulare stă în experimentare.

Durere articulară de la culturism, durerea...

Trebuie să vezi ce mișcări poți face în timp ce eviți durerea. Dacă simpla schimbare a poziției palmelor din timpul împinsului din culcat ajută, atunci fă-o! Dacă în loc de împins cu haltera vei face împins cu gantera, nu este nici o problemă. Încearcă un exercițiu și, dacă simți dureri, schimbă puțin unghiul sub care lucrezi.

culturism și dureri articulare

Dacă durerea persistă, mai schimbă unghiul sau treci la următorul exercițiu similar. Dacă nu ești un expert în exerciții, pe blog ai multe articole ce te pot ajuta.

Obține un Program Personalizat

Recomandarea mea este să începi cu secțiune de exerciții în care explic câteva exerciții de bază. Controlează-ți mișcarea și evită balansul Orice exercițiu ce îți permite să trișezi folosind balansul îți va permite să folosești culturism și dureri articulare o greutate mult mai mare decât ai folosi într-un exercițiu asemănător cu formă strictă.

Nimic nu agravează mai mult durerea decât adăugarea unei greutăți prea mari pe bară și utilizarea unei forme greșite. De fapt, majoritatea durerilor articulare și rupturilor de mușchi provin din greșeala aceasta.

Ce pot sa fac sa scap de durerile articulare din timpul antrenamentului?

Cum scapi de Durerile Articulare din timpul Antrenamentului Dacă te bazezi pe șolduri când faci flexii cu haltera sau pe smucituri când faci ramatul, atunci sigur greutatea este prea mare. Știu că o greutate mare aduce creșteri atât în masă cât și în forță, dar dacă aceasta este prea mare vei pune mult stres pe articulații, ligamente și tendoane.

Ce pot sa fac sa scap de durerile articulare din timpul antrenamentului? Pentru culturisti pentru dureri articulare. Vlad Predescu - cauzele durerilor de genunchi Vindeca pentru artrita cu degetul Dureri articulare steroizi culturism. O categorie umflarea degetelor comune de importanta de suplimente pentru articulatii, dar prea putin umflarea articulațiilor genunchi coatele sunt enzimele, dintre care cele mai eficiente sunt Super Enzymes cu spectru larg, bune si pentru digestie, click pentru detalii despre produs si Plant Enzymes, concepute special pentru a fi luate pe burta goala.

Deci, taie din greutate și străduiește-te să ai formă bună și o mișcare controlată, eliminând balansul. Asigură-te că încălzirea este primul lucru pe care îl faci Cum este încălzirea pentru majoritatea oamenilor? Exact la la ora de sport: plictisitoare.

Este ca și când te-ar trimite mămica să te speli pe dinți înainte de culcare. Însă asta nu înseamnă că ea nu este culturism și dureri articulare. De fapt, cu cât înaintezi în vârstă și în experiență, cu atât îți dai seama cât de importantă este ea.

Dacă nu mă crezi, întreabă orice sportiv ce are mai mult de 5 ani de experiență.

culturism și dureri articulare

Majoritatea îți vor spune că ar fi trebuit să facă mai multă încălzire. Însă ceea ce nu știai despre încălzire este că aceasta nu te ajută doar să ridici o greutate mai mare.

Ce se intampla cu articulatiile tale cand faci sport?

Ea face mai fluidă mișcarea din timpul antrenamentului, pregătind mușchiul, articulațiile și ligamentele. În plus, încălzirea crește dilatarea vaselor de sânge, aducând mai mult sânge în mușchi și ajutând la pompare. Fă o încălzire de minute înaintea fiecărui antrenament.

Fă exerciții folosind greutăți foarte mici. Astfel vei activa fibrele musculare și vei pregăti conexiunea dintre minte și mușchi, oferindu-ți o contracție veritabilă.

Culturism de la durere articulară

Lasă tehnica de pre-obosire să îți reducă greutatea Ce este culturism și dureri articulare de pre-obosire? Să folosim un exemplu. În mod normal ai începe un antrenament cu un exercițiu compus, cum ar fi deadlift-ul, ramatul, tracțiunile, împinsul din culcat sau genuflexiunile.

Cu tehnica de pre-obosire vei face ceva diferit.

Cum sa ai grija de articulatii si incheieturi cand faci sport Pentru culturisti pentru dureri articulare Cele mai bune suplimente pentru dureri articularetop articole Pe cati dintre noi nu ne-au luat durerile macar o data in viata. Nu degeaba ia amploare piata de produse impotriva durerilor articulare, nu?

Vei începe antrenamentul cu un exercițiu de izolare înainte celui compus, cum ari fi extensiile de picioare înaintea genuflexiunilor. De ce ai face asta? Pentru că această tehnică pre-obosește mușchiul, permițându-ți să folosești o greutate mai mică ce va reduce posibilitatea folosirii balansului.

culturism și dureri articulare

Cum scapi de Durerile Articulare din timpul Antrenamentului Această tehnică combinată cu încălzirea oferă articulațiilor și ligamentelor suficient timp pentru a fi culturism și dureri articulare încălzite înainte de a intra în exercițiile mai dificile.

Dacă începi un exercițiu compus precum genuflexiunile cu mușchii puțin obosiți, nu va trebui să încarci bara atât de mult. Totuși, vei obține răspunsul hipertrofic stimulul de creștere de care ai nevoie. Evită blocarea încheieturilor Gândirea convențională ne spune să ducem o mișcare până la sfârșit, adică până la blocarea încheieturilor.

culturism și dureri articulare

Mai multe despre acest subiect